Gönderen Konu: Steam inmiş olmasına rağmen playonlinux tekrar indiriyor  (Okunma sayısı 5083 defa)

Çevrimdışı tiaston

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 2
  • Dağıtım: Linux mint
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon
  • Grafik Kartı: Atı Radeon Hd4350
  • İşlemci: İntel core 2 duo e7500
Merhaba arkadaşlar,  steami playonlinux üzerinden indirdim oyunları steam üzerinden indirmeyi denedim olmadı.Bende bu sefer playonlinux üzerinden indirmeyi denedim,  bunu yapıncada  bana steami tekrar kurdurturuyor bunu önleminin bir yolu var mı?

Çevrimdışı Genizcil_N

  • Forum Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 1976
  • Dağıtım: Linux Mint 20
  • Masaüstü Ortamı: Mate
Ynt: Steam inmiş olmasına rağmen playonlinux tekrar indiriyor
« Yanıtla #1 : 28 Haziran 2016, 21:32:59 »
Steam'den oyun neden inmedi? Bir hata iletisi görüntülendi mi? Hata iletisi varsa paylaşabilir misiniz?

Çevrimdışı tiaston

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 2
  • Dağıtım: Linux mint
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon
  • Grafik Kartı: Atı Radeon Hd4350
  • İşlemci: İntel core 2 duo e7500
Ynt: Steam inmiş olmasına rağmen playonlinux tekrar indiriyor
« Yanıtla #2 : 29 Haziran 2016, 13:37:00 »
Steam'den oyun neden inmedi? Bir hata iletisi görüntülendi mi? Hata iletisi varsa paylaşabilir misiniz?
Oyun inmesine iniyor.Bu arada oyun mount and blade warband hata iletisi var eve gittiğimde sizle paylaşırım ama yarı yarıya sorunu çözdüm sanırım diretx 9 dan kaynaklı bir sorun oyunu directx 7 ile başlatınca aynı hatayı almıyorum ama görüntü çok kötü oluyor