Gönderen Konu: Dosya Taşıma Sorunu  (Okunma sayısı 1982 defa)

Çevrimdışı karanliklarlordu

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 2
  • Dağıtım: Linux Mint
  • Masaüstü Ortamı: Mate
  • Grafik Kartı: Radeon R7 240
  • İşlemci: Intel Core 2 Duo
Dosya Taşıma Sorunu
« : 28 Ekim 2017, 16:26:22 »
terminalde dosya taşıma yaparken dosya kayboluyor. mv dosya-adi  tasinacak-yer yapıyorum dosya taşımak istediğim yerde olmuyor. dosyayı indirdiğim yerde de yok. kısacası dosya kayboluyor.  bu sorunu nasıl halledebilirim ? yardım edenlere şimdiden teşekkürler.

Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
Ynt: Dosya Taşıma Sorunu
« Yanıtla #1 : 28 Ekim 2017, 21:05:53 »
Dosya kayboluyorsa hedef kısmını yanlış yazıyor olabilirsiniz. Komutun tamamını ve ne yapmak istediğinizi ayrıntılı biçimde paylaşınız.
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]