Selamlar, dün katoolin ile Kali paneli yüklemeye çalıştım. Sonradan bazı paketler bulunamadı vb. hata verdi.
Ardından sorunsuzca bilgisayarı kapattım. Sabah açtığımda ise üst panelde bazı yerler renklerine ayrılmış(piksel piksel) ve terminal,pencerelere tıkladığımda sadece şefffaf çerçeveleri gözüküyor.
Ekran görüntüsü atamıyorum çünkü dediğim gibi içi boş şeffaf olarak kalıyor