Merhaba arkadaşlar.
Bildiğiniz gibi Linux dağıtımlarını sistem dili Türkçe halde kullanırken , Steam login ekranının boş gözükmesi ( sadece Steam logosu ile ) , Steam'in ayarlar kısmında arayüz sekmesinin boş gözükmesi gibi sorunlar mevcuttu.
LC_ALL=C komutu ile etrafından dolanıyorduk.
Bunun için bir hata raporu oluşturulmuştu , şu an için sorun benim tarafımda çözülmüş görünüyor ama sizlerden de bir doğrulama beklemekteyim.
LC_ALL=C değişkeni olmadan ve sistem dili Türkçe iken denemenizi rica ediyorum.
Kontrol edilmesini arzu ettiğim şeyler:
-Steam login ekranı
-Steam-Ayarlar - Arayüz sekmesi kontrolü
-Chat kısmında Türkçe karakterlerin (ş ,ü ,o ,i gibi ) sorunsuz şekilde çalışıp çalışmadığı
Şimdiden teşekkürler.
Hata raporu:
https://github.com/ValveSoftware/steam-for-linux/issues/4792