Şu an Nvidia GPU'yu kaldırmış görünüyorsunuz. Mesa sürücüleri ise hala PPA deposundan yüklediğiniz sürümde. Daha önce bahsettiğim güncellemelri yapmamışsınz. Bu şekilde sorun olmadığını düşünüyorsanız kalsın. Ama güvenlik ile ilgili bir güncelleme varsa kontrol edip Mesa ve diğer öğelerin sürümünü yükseltin.