İyi günler,dün cinnamon 20 sürümün`den 20.1 sürümüne yükseltme yaptım.ayarlar kısmını gezerken bağzı bölümlerin ingilizce olduğunu fark ettim.Uygulama isimleri Türkçe fakat iç menüler ingilizce.Bu sorunu nasıl düzeltebilirim. İngilizce olan bölümler: ağ, diller, masaüstü, diskler, ekran, grafik tablet, renk, yazıcılar, kullanıcılar ve gruplar, giriş yöntemi, klavye.
Mesajlar Birleştirildi.
Şimdi tekrar kontrol ettim.bahsi geçen uygulamalara ayarlardan girince ingilizce.menüden direkt girince Türkçe oluyor.