Arkadaşlar merhaba.Bilgisayardaki admin password'ü yüzünden asabım bozuldu ve bir ara görmüş olduğum linux tabanlı şifre sıfırlama uygulamasını flash ve cd ye atıp denemeye karar verdim.W8.1 üzerinde denediğim ve şifreyi kaldıran uygulama diğer bilgisayarda "linux kernel panic attempted to kill init" gibi bir hata verdi.Yani uygulamada sorun yok görünüyor.Donanım değişti ve sonuç bu.Bunun nedeni sizce ne olabilir ?
edit: aldığım hataya örnek şöyle bir resim buldum ;
http://i.stack.imgur.com/f20g7.jpgBuradaki resimle aynı hatayı alıyorum sadece kodlar değişik kelimeler ve sıralama aynı.