Reddet,
Mega'yı epey benimsedim fakat aklımda birkaç soru var. Yıllar önce Megaupload mı ne vardı, ikisin de sahibi aynı değil mi? Yanılmıyorsam Megaupload'ın yöneticisi tutuklanmıştı, Megaupload kapanmıştı. Yanlış hatırlıyor olabilirim.
Mega gerçekten güvenli mi? Yarın dosyalarımız güme gitmez değil mi? Bir de 50 gb veriyor. Bunu Windows ve Google yapmıyor şu an.
Ve siz ne kadar zamandır kullanıyorsunuz? Şimdi sözlüklere ve forumlara da baktım, kullananlar gayet memnunlar.