Linux Mint 17.2 Cinnamon 64 Bit kurulumunu yaptım bugün. Her şey gayet güzel, varsayılan önyükleme SSD olduğu için doğrudan Windows ile başlıyor istediğim zaman normal HDD ye alıp Mint'i seçip devam ediyorum, tam istediğim gibi yaptım. Ancak bazı sorunlarım var,
1. USB Fare kullandığım zaman fare imleci donuk donuk ilerliyor, touchpad üzerinden kullanırken sıkıntı yok.
2. Hemen hemen nereye tıklasam kullanıcı hesabı şifresi istiyor, bunu nasıl kapatabilirim?
3. NVIDIA + Intel kullanıyorum, sürekli NVIDIA aktif oluyor turuncu ışık yanıyor ve biraz ısınıyor, Windows'taki gibi işletim sistemi arayüzünde gezinirken Intel'in aktif olmasını istiyorum.
https://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=78.0 buradaki gösterilenleri yaptım ancak,
böyle bir durum oldu.
Ben de
https://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=3500.0 buradaki gösterilenlerle devam ettim bu defa da,

anlatılanlar gibi "(Önerilen)" sürüm yoktu hangisini yükleyeceğimi bilemedim.
NVIDIA'nın sayfasında Linux için sürücü buldum, bunu mu kurmam gerekiyor?
4. Arkadaşlar son sorum komik gelebilir ama "|" bu işaret nasıl yapılıyordu ve ismi nedir? Backtrack ile uğraşırken nasıl yapıldığını bulmuştum ama şimdi bulamıyorum.
Cevaplarınızı bekliyorum, saygılarımla...