Gönderen Konu: Ekran Kartı Sorunu  (Okunma sayısı 2280 defa)

Çevrimdışı faruk.c

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 4
  • Grafik Kartı: NVIDIA GTX850M
  • İşlemci: i7-4710HQ
Ekran Kartı Sorunu
« : 24 Eylül 2015, 13:25:59 »
Linux Mint 17.2 Cinnamon 64 Bit kurulumunu yaptım bugün. Her şey gayet güzel, varsayılan önyükleme SSD olduğu için doğrudan Windows ile başlıyor istediğim zaman normal HDD ye alıp Mint'i seçip devam ediyorum, tam istediğim gibi yaptım. Ancak bazı sorunlarım var,

1. USB Fare kullandığım zaman fare imleci donuk donuk ilerliyor, touchpad üzerinden kullanırken sıkıntı yok.

2. Hemen hemen nereye tıklasam kullanıcı hesabı şifresi istiyor, bunu nasıl kapatabilirim?

3. NVIDIA + Intel kullanıyorum, sürekli NVIDIA aktif oluyor turuncu ışık yanıyor ve biraz ısınıyor, Windows'taki gibi işletim sistemi arayüzünde gezinirken Intel'in aktif olmasını istiyorum. https://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=78.0 buradaki gösterilenleri yaptım ancak,

böyle bir durum oldu.

Ben de https://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=3500.0 buradaki gösterilenlerle devam ettim bu defa da,

anlatılanlar gibi "(Önerilen)"  sürüm yoktu hangisini yükleyeceğimi bilemedim.
NVIDIA'nın sayfasında Linux için sürücü buldum, bunu mu kurmam gerekiyor?

4. Arkadaşlar son sorum komik gelebilir ama  "|" bu işaret nasıl yapılıyordu ve ismi nedir? Backtrack ile uğraşırken nasıl yapıldığını bulmuştum ama şimdi bulamıyorum.

Cevaplarınızı bekliyorum, saygılarımla...

Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
Ynt: Ekran Kartı Sorunu
« Yanıtla #1 : 24 Eylül 2015, 13:56:09 »
[member=2357]faruk.c[/member], forumda aynı konu altında birden fazla soru veya sorun hakkında konuşmuyoruz. Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler

Bu konu altında ekran kartı sorununu ele alalım. Diğer soru ve sorunlar için forum içinde arama yaptıktan sonra cevap bulamazsanız ayrı konular açabilirsiniz.

Lütfen uçbirim çıktılarını resim olrak paylaşmayınız, bu çıktıları kod etiketi içinde foruma yapıştırınız.



Alıntı
NVIDIA + Intel kullanıyorum, sürekli NVIDIA aktif oluyor turuncu ışık yanıyor ve biraz ısınıyor, Windows'taki gibi işletim sistemi arayüzünde gezinirken Intel'in aktif olmasını istiyorum.

Paylaştığınız resme göre kurulumu tamamlayamamışsınız. Bumblebee kurulumu ile ilgili konudaki komutu kopyalayıp uçbirime yapıştırarak kurulum yapmayı deneyiniz. (nvidia-settings yerine nvidia settings yazmışsınız.)

Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]