Aylar önce Mint'e geçtikten sonra uzun zaman olmuştu Windows kurmayalı. Çok kısa bir sürelik lisanslı Windows 10 kurdum. Şu an hâlâ Windows 10 kurulu. Ne var ne yok diye merak etmiştim, azıcık özlem gidereyim istemiştim.
Şimdi tekrar Mint kuracağım fakat 17.3'ü veya 18'i bekleyeyim mi, yoksa beklemeden Mint kurulumunu yapayım mı?