Önce disk bölümleme tablosunu onarmayı deneyiniz. Bunu Windows altında yapacağınız yazılımları aratabilirsiniz.
Bu yazım kurallarına özen göstermediğiniz halde konunuza yazacağım son mesajdır. Kimseden dilekçe yazar gibi bir üslub ile mesaj yazmasını beklemiyoruz. Ama Türkçe'mize bir miktar özen göstermemizin bize bir şey kaybettirmeyeceğini, tersine bu özenin güzel alışkanlıklar kazandırabileceğini düşündüğümüz için bu hususda başka ortamlara göre daha hassas davranıyoruz. Hepsi bu...