7 aydır cinnamon x64 kullanıcısıyım. win 7 ile birlikte kullanıyorum, dün win 7 nin olduğu sürücüye format attım haliyle grub silindi, ancak sistemde mint hala yüklü ancak başlatamıyorum(grub kurulu olmadığı için). rescatux ile tekrar yüklemeye çalıştım ama rescatux'un sadece başlangıçtaki mavi ekranı geliyor.
Rescatux'u yanlış mı yüklüyorum yada bu sorunu çözüme kavuşturmak için farklı önerisi olan varsa paylaşırsanız büyük dertten kurtarmış olursunuz. Teşekkürler..