Arkadaşlar sorun orda değil, onu bende biliyorum Görünüm menüsünden değiştirmeyi. Sorun asıl olarak disklerde. D sürücüsü içindeki "$RECYCLE.BIN" "System Volume Information" isimlerinde dosyalar var. Genelde bunların görünmemesi gerekir. Windows'ta görünmüyor, bunu nasıl değiştirebilirim?
Düzenleme : İmla
Lütfen imla kurallarına elimizden geldiğince özen gösterelim.