Yeni,yeni linux kullanmaya başladım dün Dota2 yi indirdim oyunu açtığımda panelde açık duruyor ve bu beni rahatsız ediyor nasıl gizlenmesini sağlayabilirim ?
panel ayarlarından baktım ama "Paneli Otamatik Gizle" seçeneği gibi olsun istemiyorum Wİndows'taki gibi tam ekranda panel gözükmesin istiyorum.