Linux Mint Türkiye
Hoşgeldiniz
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
kayıt olun
.
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz
Haberler:
Linux Mint Türkiye Arşiv olarak kullanıma açılmıştır. Aktif olarak destek verilmemektedir.
Ana Sayfa
Yardım
Giriş Yap
Kayıt Ol
Linux Mint Türkiye
»
Linux Mint Destek
»
Genel
»
Farklı Terminal Ortamları Hakkında
« önceki
sonraki »
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Aşağı git
Gönderen
Konu: Farklı Terminal Ortamları Hakkında (Okunma sayısı 3550 defa)
dlyalcin
Penguen
İleti: 296
Dağıtım: Qiana
Farklı Terminal Ortamları Hakkında
«
:
20 Mayıs 2014, 15:41:19 »
Bazı dağıtımlarda uçbirimin yanında Xterm, Uxterm, Root Terminal gibi farklı terminaller de bulunuyor. Bunların farkı nedir?
Kayıtlı
Phil Cassidy
Yeni Penguen
İleti: 23
Farklı Terminal Ortamları Hakkında
«
Yanıtla #1 :
20 Mayıs 2014, 16:01:33 »
Kate, gedit, nano gibi düşünebilirsiniz. Terminal, son kullanıcı ve komut sistemi arasında bir arayüz ve siz de hangi arayüz hoşunuza giderse onu kullanıyorsunuz.
Tapatalk aracılığı ile gönderildi.
Kayıtlı
dlyalcin
Penguen
İleti: 296
Dağıtım: Qiana
Ynt: Farklı Terminal Ortamları Hakkında
«
Yanıtla #2 :
20 Mayıs 2014, 16:30:53 »
Teşekkürler! Sağolun
Kayıtlı
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Yukarı git
« önceki
sonraki »
Linux Mint Türkiye
»
Linux Mint Destek
»
Genel
»
Farklı Terminal Ortamları Hakkında