Gönderen Konu: Farklı Terminal Ortamları Hakkında  (Okunma sayısı 3550 defa)

Çevrimdışı dlyalcin

  • Penguen
  • ***
  • İleti: 296
  • Dağıtım: Qiana
Farklı Terminal Ortamları Hakkında
« : 20 Mayıs 2014, 15:41:19 »
Bazı dağıtımlarda uçbirimin yanında Xterm, Uxterm, Root Terminal gibi farklı terminaller de bulunuyor. Bunların farkı nedir?

Çevrimdışı Phil Cassidy

  • Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 23
Farklı Terminal Ortamları Hakkında
« Yanıtla #1 : 20 Mayıs 2014, 16:01:33 »
Kate, gedit, nano gibi düşünebilirsiniz. Terminal, son kullanıcı ve komut sistemi arasında bir arayüz ve siz de hangi arayüz hoşunuza giderse onu kullanıyorsunuz.


Tapatalk aracılığı ile gönderildi.

Çevrimdışı dlyalcin

  • Penguen
  • ***
  • İleti: 296
  • Dağıtım: Qiana
Ynt: Farklı Terminal Ortamları Hakkında
« Yanıtla #2 : 20 Mayıs 2014, 16:30:53 »
Teşekkürler! Sağolun