Durduk yere böyle bir hata ile karşılaşma imkanı olmaz, GPU sürücüsü kurulumu ya da xorg.conf dosyası gibi herhangi bir yapılandırma dosyası oluşturdunuz mu?
Sistemi Grub menüsündeki gelişmiş seçenekler altında bulunan kurtarma kipi (recovery mode) seçeneği ile açınca durum ne oluyor?