Arkadaşlar linuxta yeniyim. Mint 19 tara kurdum. Fakat oturum kapatmayı denediğimde veya abilgisayarı kapat dediğimde masaüstündeki herşey gidiyor ve sadece duvarkağıdı olan boş ekran kalıyor. Bu şekilde donduktan sonra hiçbir şey yapamıyorum. Mecburi olarak her seferinde power tuşuna uzun basarak bilgisayarı kapatıyorum. Bu sorunu nasıl çözebilirim?