İyi günler,
Bugün spotifyı kapatmama rağmen şarkı çalmaya devam ediyordu. Terminalden spotifyı durdurmak istedim. Kill parametresine yanlış değer girdim. Girdiğim değer ise cinnamona aitmiş. Masaüstüyle ilgili her şey aniden kayboldu. Sadece Chrome çalışıyordu. Bende bilgisayarı tty1'den yeniden başlattım fakat şuan masaüstüne ulaşamıyorum. Login ekranında kalıyorum. Tty1 den yeni kullanıcı oluşturdum fakat ondada durum aynı giriş yapamıyorum. Yine tty1 den sudo startx komutu verdiğimde bazı ayarları sıfırlanmış bir masaüstü geliyor. Startxle açılan oturumu kapattığımda tty1 e geri düşüyor. Login ekranında takılıp kaldım. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. [member=8]Butterfly[/member]
Mesajlar Birleştirildi.
https://askubuntu.com/a/648920Sorun çözülmüştür.