Merhaba Arkadaşlar.
Linux işletim sistemi kullanmaya yeni başladım. Windows'ta sağ tık menüsünde gönder seçeneğinin altına resimdeki gibi dizinler eklemiştim. Bunun aynısını linuxte yapmaya çalıştım birden çok foruma baktım ama bir çözüm bulamadım.
Gönder Yerine ; Şuraya Kopyala seçeneğide işimi görecektir lakin alt dizinlere nasıl ekleme yapacağımı bilmiyorum. Bu konuda yardımlarınızı rica etmekteyim , yardımcı olursanız çok sevinirim.
Örneğin ;
Kaynak : smb://192.168.1.5/tasarim/xxx.upt Hedef : /home/user/PlayOnlinux's virtual drives/Windows/drive_c/tasarimlar/gönderiler/TEZGAH1
