Gönderen Konu: Cinnamon Masaüstünde görev çubuğunu nasıl Mac os gibi yapabiliriz ?  (Okunma sayısı 2247 defa)

Çevrimdışı quickfang44

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 2
  • Dağıtım: linux mint cinnamon
  • Grafik Kartı: amd redeon hd 5570
  • İşlemci: intel i3 2100
Konuda da dediğim gibi görev çubuğunu veya panelini ne deniyor bilmiyorum, işte o dediğim kısmı Mac os benzeri yapmak istiyorum nasıl yapabilirim.


Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
Aslında bununla ilgili forumda daha önce açılmış konular mevcuttu. Yine de aşağıya genel olarak yazalım.

Cinnamon, MATE ve Xfce masaüstü ortamlarında, paneli yukarıya almak için gerekli seçenekler mevcut. Bunları kullanarak paneli yukarı alabilirsiniz. Cinnamon masaüstünde, panele sağ tıkladığınızda bunu yapacak bir seçenek çıkıyor.

Rıhtım (altta görünen simge bazlı uygulama) olarak depodan Plank ya da Cairo Dock uygulamasını yükleyebilirsiniz.
« Son Düzenleme: 17 Nisan 2020, 21:32:58 Gönderen: Butterfly »
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]

Çevrimdışı quickfang44

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 2
  • Dağıtım: linux mint cinnamon
  • Grafik Kartı: amd redeon hd 5570
  • İşlemci: intel i3 2100
cevabınız için teşekkür ederim. Nasıl araştıracağımı bilemediğimden dolayı konuyuda bulamadım açıkcası açma gereksinimi duydum. Teşekkürler yinede.