Aslında bununla ilgili forumda daha önce açılmış konular mevcuttu. Yine de aşağıya genel olarak yazalım.
Cinnamon, MATE ve Xfce masaüstü ortamlarında, paneli yukarıya almak için gerekli seçenekler mevcut. Bunları kullanarak paneli yukarı alabilirsiniz. Cinnamon masaüstünde, panele sağ tıkladığınızda bunu yapacak bir seçenek çıkıyor.
Rıhtım (altta görünen simge bazlı uygulama) olarak depodan Plank ya da Cairo Dock uygulamasını yükleyebilirsiniz.