Gönderen Konu: [Çözüldü] Flameshot Uygulamasını Yazdır (printscr) klavye kısayolundan çalıştırmak  (Okunma sayısı 4145 defa)

Çevrimdışı mrclutch

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 10
  • Dağıtım: Linux Mint 20
  • Masaüstü Ortamı: Mate
  • Grafik Kartı: 940 MX
  • İşlemci: i5 7200U
Merhaba,
Windows ortamında Lightshot programını kullanırdım, Linux Mint için ise Flameshot'ı buldum. Print tuşuna basıldığında Mint'in kendi screenshot işlemi devreye giriyor, Flameshot için panelin sağ köşesinden simgesinin üzerine tıklamak gerekiyor. Bunu "Print" tuşuna atamak istiyorum ancak özel kısayol oluşturmayı denesem de başarılı olamadım. Yardımınızı bekliyorum.

Bahsi geçen uygulama: https://github.com/lupoDharkael/flameshot


Düzenleme: Konu başlığı
« Son Düzenleme: 06 Haziran 2020, 14:56:24 Gönderen: mrclutch »

Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
Sistem Ayarları => Klavye => Kısayollar sekmesi => Özel Kısayollar => Özel kısayol ekle düğmesine tıklayın.

Açılan pencerede komut kısmına aşağıdaki satırı yazın ve istediğiniz bir isim verin, ardından Ekle düğmesine tıklayın.

Kod: [Seç]
flameshot gui
Sonra Klavye kısayol atamaları düğmelerinden birisine çift tıklayın ve istediğiniz tuşu atayın. En son olarak CTRL+ALT+ESC tuşlarına birlikte basarak Cinnamon'u yeniden başlatın.
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]

Çevrimdışı mrclutch

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 10
  • Dağıtım: Linux Mint 20
  • Masaüstü Ortamı: Mate
  • Grafik Kartı: 940 MX
  • İşlemci: i5 7200U
Teşekkürler, problemim çözüldü.

Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
Rica ederiz.

[okay]Sorun çözüldüğü için konu kilitlenmiştir.[/okay]
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]