ilginç, filezilla'da bir özelleştirme yapmak mı gerekiyor acaba, yabancı kaynaklardan biraz araştıralım ben de müsait olduğum da yabancı kaynaklardan bir araştırma yapayım. Linux Mint üzerinde, başka bir ftp programı ile aktarım yapmayı denediniz mi hiç ? Acaba sorun filezilladan mı, linux üzerinden atıldığı için dosya sisteminde ki değişiklik veya farklı birşeyden mi kaynaklanıyor.
Linux Mint üzerinden başka bir FTP programı dosya aktarımını denermisiniz, bakalım xbox başka FTP programı ile atılan bu oyunları görüp çalıştıracak mı ?