Merhaba. Linux Mint 20 Cinnamon kullanıyorum. Bugün uçbirimi açtığımda en üstte
bash: /etc/profile.d/vte.sh: Böyle bir dosya ya da dizin yokmesajının olduğunu gördüm. Denemek için ls komutunu girdim, işe yaradı. apt autoremove komutu da çalıştı. Ancak bu uyarı mesajının bir sorundan kaynaklı olup olmadığı ya da bir soruna neden olup olmayacağı hakkında fikrim yok. Sistemimde ayrı disk bölümüne Ubuntu kurmuştum ve yine ayrı bir disk bölümünde bulunan /home dizinini Mint ile ve aynı kullanıcı adı ile ortak kullanıyorum. Acaba uçbirimdeki bu uyarının gelme sebebi bu olabilir mi?
Bir sorum daha olacak. Acaba Ubuntu kurduğum bölüme rpm tabanlı bir dağıtım kursaydım ve diskte ayrı bölümde bulunan /home dizinini Mint ile ortak kullansaydım ne ile karşılaşırdım? Şimdiden teşekkürler.
Düzenleme: Kod etiketi