Sudo paketi nasıl zarar görmüş acaba?

Bir de ben de dün dediğim komutu çalıştırdığımda sudo açılmamıştı.. Sistemi yeniden başlattığımd sorun çözülmüştü ve sudo komutu çalışıyordu.Ayrıca ben de bir soru soracağım. Extented bölüm oluşturulduktan sonra orayı eski haline getirebilmek için tamamen silmemiz gerekmiyor mu? Eğer arkadaş'ın linux'ta önemli dosyaları yoksa bölümü küçültmek yerine extended'ın tamamını silebilir. Çünkü bildiğim kadarıyla extended bölüm normal bir bölüm ile birleştirilemiyordu.Eğer ek bölümü silerse sonrasında Windows'a ekleme yapar. Ve linux'u tekrar yükleyebilir.
[member=391]atomcu[/member] bu iletide sadece soru sordum. Tavsiye olarak düşünmeyiniz.