p4 2.4 ve 512MB 333mhz ram için bir sistem tavsiyesi bekliyorum. Her nakadar iyigibi görünsede, pek iyi değil.
2 adet 40 lık harddisk var. Ve kurulum muhakkap disk e yapılacak.
LM 13 xfce yükledim ancak 10 dakikada açılıyor ve çok yavaş çalışıyor.
Yapılacak işlemler:
İnternette gezinme, video izleme.
İnternetten B2B sisteme bağlanma.
Özelliklede ofis programı kullanma.
Burada dikkat edeceğim şey dil desteğinin olması ve kolay kullanımı ve hızlı çalışması mümkün olduğunca hızlı.
Emmabuntüs, puppy, arch, xubuntu, lubuntu dağıtımları aklımda şuan.
Çünkü bilgisayara genel itibari ile yabancı birisi kullanacak. Teşekkürler.