Linux Mint Türkiye
Hoşgeldiniz
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
kayıt olun
.
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz
Haberler:
Linux Mint Türkiye Arşiv olarak kullanıma açılmıştır. Aktif olarak destek verilmemektedir.
Ana Sayfa
Yardım
Giriş Yap
Kayıt Ol
Linux Mint Türkiye
»
Linux Mint Destek
»
Genel
»
Pidgin Twitter Eklentisi
« önceki
sonraki »
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Aşağı git
Gönderen
Konu: Pidgin Twitter Eklentisi (Okunma sayısı 5189 defa)
Marslı
Çaylak Penguen
İleti: 203
Dağıtım: linux mint 17 cinnamon x86
Pidgin Twitter Eklentisi
«
:
15 Eylül 2014, 21:58:19 »
merhaba arkdaşlar. bu pidgine nasıl twitter eklentisini yükleyebilirim? yada yüklemek mümkün mü? yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
Kayıtlı
Eğer evrenin bir sonu varsa, bir akvaryumdaki tutsak balıklarız anlamına gelir bu; sonu yoksa, sonsuz karanlıkta kaybolmuş koyunlarız demektir!
Fitilli Daniyal
Kıdemli Penguen
İleti: 740
Dağıtım: Linux Mint 20.1 Cinnamon
Masaüstü Ortamı: Gnome
Grafik Kartı: AMD R9 M265X - İntel HD Graphics 4600
İşlemci: İntel İ7 4720 HQ
Ynt: Pidgin Twitter Eklentisi
«
Yanıtla #1 :
15 Eylül 2014, 22:11:11 »
https://code.google.com/p/prpltwtr/
Şuradaki 3. parti eklenti hala çalışır durumda mı bilmem ama, tek bulabildiğim bu oldu. Bir dene istersen.
Kayıtlı
Sorgulamaya başlayan bir bilgisayar kullanıcısının son durağı Linux'tur.
(Fitilli Daniyal için bknz: AMAT - İhsan Oktay Anar)
Marslı
Çaylak Penguen
İleti: 203
Dağıtım: linux mint 17 cinnamon x86
Ynt: Pidgin Twitter Eklentisi
«
Yanıtla #2 :
15 Eylül 2014, 22:19:20 »
bunu denedim ama çalıştıramadım
Kayıtlı
Eğer evrenin bir sonu varsa, bir akvaryumdaki tutsak balıklarız anlamına gelir bu; sonu yoksa, sonsuz karanlıkta kaybolmuş koyunlarız demektir!
Reddet
Forum Sorumlusu
Kıdemli Penguen
İleti: 992
Dağıtım: Linux Mint 19.3 Tricia
Masaüstü Ortamı: Cinnamon
Ynt: Pidgin Twitter Eklentisi
«
Yanıtla #3 :
15 Eylül 2014, 22:23:57 »
Benim bildiğim var çalışıyor ama işine yaramaz. Zaten pidgin için twitter eklentisi olması saçma bir durum. Çünkü mesaj gelmediği sürece hiçbir şey yapamıyosun. Yine de kurmak istersen;
Kod:
[Seç]
sudo apt-get install pidgin-microblog
Kayıtlı
Adaletin olmadığı yerde anarşi başlar..
Marslı
Çaylak Penguen
İleti: 203
Dağıtım: linux mint 17 cinnamon x86
Ynt: Pidgin Twitter Eklentisi
«
Yanıtla #4 :
15 Eylül 2014, 22:26:54 »
aktifleştirmek gerekiyodu aktifleştirdim
ama bu dediğin gibi hiçbir işe yaramaz ki
sürekli bağlanamadı hatası veriyor?
Kayıtlı
Eğer evrenin bir sonu varsa, bir akvaryumdaki tutsak balıklarız anlamına gelir bu; sonu yoksa, sonsuz karanlıkta kaybolmuş koyunlarız demektir!
Reddet
Forum Sorumlusu
Kıdemli Penguen
İleti: 992
Dağıtım: Linux Mint 19.3 Tricia
Masaüstü Ortamı: Cinnamon
Ynt: Pidgin Twitter Eklentisi
«
Yanıtla #5 :
15 Eylül 2014, 22:32:20 »
Dedim ben sana
sen boşver onu
Tweetdeck
kullan daha iyi olur. Hem online.
Kayıtlı
Adaletin olmadığı yerde anarşi başlar..
Marslı
Çaylak Penguen
İleti: 203
Dağıtım: linux mint 17 cinnamon x86
Ynt: Pidgin Twitter Eklentisi
«
Yanıtla #6 :
15 Eylül 2014, 22:44:18 »
ya online twitter i de kullanırım. benim aradığım facebook gibi arka planda çalışacak bildirim yada bir mesaj geldiğinde ses gelcek birşey arıyorum. yani facebook ta siyah yeşil oluyor ya mesaj felan geldiğinde. onun gibi bir şey
Kayıtlı
Eğer evrenin bir sonu varsa, bir akvaryumdaki tutsak balıklarız anlamına gelir bu; sonu yoksa, sonsuz karanlıkta kaybolmuş koyunlarız demektir!
Reddet
Forum Sorumlusu
Kıdemli Penguen
İleti: 992
Dağıtım: Linux Mint 19.3 Tricia
Masaüstü Ortamı: Cinnamon
Ynt: Pidgin Twitter Eklentisi
«
Yanıtla #7 :
15 Eylül 2014, 22:56:16 »
Vallaha bende öyle bişey arıyorum
ama maalesef ben bulamadım. umarın sen bulur bana da haber edersin.
Kayıtlı
Adaletin olmadığı yerde anarşi başlar..
Marslı
Çaylak Penguen
İleti: 203
Dağıtım: linux mint 17 cinnamon x86
Ynt: Pidgin Twitter Eklentisi
«
Yanıtla #8 :
28 Eylül 2014, 00:48:56 »
inşallah haber ederim
(bulursam.)
Kayıtlı
Eğer evrenin bir sonu varsa, bir akvaryumdaki tutsak balıklarız anlamına gelir bu; sonu yoksa, sonsuz karanlıkta kaybolmuş koyunlarız demektir!
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Yukarı git
« önceki
sonraki »
Linux Mint Türkiye
»
Linux Mint Destek
»
Genel
»
Pidgin Twitter Eklentisi