Gönderen Konu: [Çözüldü]Grup2 Ayarları Windows'u ilk açılan işletim sistemi yapma.  (Okunma sayısı 5860 defa)

Çevrimdışı dest

  • Çaylak Penguen
  • **
  • İleti: 100
    • Facebook Adresi
  • Dağıtım: Xubuntu 18.04.1
Arkadaşlar biraz araştırdım ama bulamadım forumda. Benim bilgisayar otomatik açılırken direk linux mint açılıyor. Açılışta seçersem windows 7 açılıyor bunu tam tersi yapabilir miyiz evdekiler kullanamıyor bilgisayarı ben istediğimde linux mint ile açabileyim. Dosyaları karıştırdım ama bulamadım.
« Son Düzenleme: 07 Ekim 2014, 23:58:29 Gönderen: dest »
Intel Pentium Dual Core P6200 (3M cache, 2.13 GHz) | 4GB DDR3 | Integrated Intel GMA HD

facebook.com/destfuat

Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
Ynt: Grup2 Ayarları
« Yanıtla #1 : 07 Ekim 2014, 13:16:51 »
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]

Çevrimdışı dest

  • Çaylak Penguen
  • **
  • İleti: 100
    • Facebook Adresi
  • Dağıtım: Xubuntu 18.04.1
Ynt: Grup2 Ayarları
« Yanıtla #2 : 07 Ekim 2014, 15:41:59 »
Haa tamam alttaki windowsu bu şekilde yapınca bidaha düzelmeyecek yazısını okuyunca korkmuştum. Ondan dolayı bu yazıyı dikkate almamış ve konuy açmıştım. Ama siz yazdıysanız zaten sıkıntı çıkmayacaktır. Desteğinizi esirgemiyorsunuz şimdi yapıyorum bi sorunla karşılaşırsam yazarım. Birşey olmazsada konuya bir mesaj daha atacağım.
Intel Pentium Dual Core P6200 (3M cache, 2.13 GHz) | 4GB DDR3 | Integrated Intel GMA HD

facebook.com/destfuat

Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
Ynt: Grup2 Ayarları
« Yanıtla #3 : 07 Ekim 2014, 16:06:52 »
Haa tamam alttaki windowsu bu şekilde yapınca bidaha düzelmeyecek yazısını okuyunca korkmuştum.

Böyle bir iletiyi nerede aldınız? Uygulamanın kendisi mi verdi bu uyarıyı?
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]

Çevrimdışı dest

  • Çaylak Penguen
  • **
  • İleti: 100
    • Facebook Adresi
  • Dağıtım: Xubuntu 18.04.1
Ynt: Grup2 Ayarları
« Yanıtla #4 : 07 Ekim 2014, 23:57:56 »
Yok bu konuyu okumuştum konunun altında

Kod: [Seç]
Windows'u bu şekilde varsayılan yapınca, Windows altında grub ayarlarını değiştiremeyeceksiniz. Tekrar eski düzene dönmek için aşağıdaki bağlantıda anlatıldığı biçimde Grub'u yeniden kurmalısınız.

http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=99.0


Grub seçim tuşunu değiştirmenin bir imkanı var mıdır araştıralım.

Bunu yazmışsınız ondan ötürü bende korkmuştum ama iletinin sizin olduğunu fark etmedim. Sizin olduğu için sıkıntı yok derdim olursa çözeceğinizi biliyorum o yüzden şimdi yaptım tıkır tıkır çalışıyor. Çok teşekkür ederim.
Intel Pentium Dual Core P6200 (3M cache, 2.13 GHz) | 4GB DDR3 | Integrated Intel GMA HD

facebook.com/destfuat

Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
[member=334]dest[/member], rica ederiz.

Çözüldü etiketi için ve konu başlığını düzenleyip daha anlaşılır yaptığınız için biz teşekkür ederiz.

Sorun çözüldüğü için konu kilitlendi.
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]