Gelir cevap beklemeye devam o zaman. Mutlaka vardır kullanan. ZorinOs Türkçe forum yok ama bildiğim kadarıyla. İngilizce bilmesen bile belirli kelimeleri kullanarak arama yapabilirsin. Seninle benzer hatayı alan bir başkası da olmuş blogta. Kullananlardan birisi de bende mükemmel çalışıyor demiş. Çözüm değil ama, beklerken oralardan birşeyler çıkartabilirsin belki.