Evet her ikisi içinde... 2 işletim sisteminde dikkat etmen gerek tek yer videoda, dakika 2:25 de... İlk seçenekte diski silip tamamını EOS kurarsın diyor. Altta, ikincisini seçeceksin: "Something else" yazanı. Kurulum sırasında Türkçe olur mu bilmiyorum, dediğim gibi hiç kurmadım. Umarım Türkçe olur dili seçtikten sonra rahatlıkla kurarsınız. İkinicisini seçtikten sonra "/" olarak işaretleyip 40 GB' ı ve "swap" olarak işaretleyip 2 ya da 3 GB'lık bölümü oluşturup kurarsınız. Kuran birisi varsa daha fazla detay söyleyebilir gördüğünde konuyu

VirtualBox ile bir kez denerseniz, sonrasında çok daha rahat kurarsınız bilgisayarınıza.