Herkese merhabalar , iyi forumlar . Mint kullanıyordum ama nedense ubuntuya geçtim . Yalnız klasör kapatma sekmesi sol üst tarafta . Bunu nasıl sağ tarafa alabilirim daha önce deneyim etmiş arkadaşlar yardımcı olabilir mi ? Şimdiden teşekkür ederim .