Gönderen Konu: age of empires  (Okunma sayısı 4628 defa)

Çevrimdışı anterrabae

  • Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 54
  • Dağıtım: Mint (Rebbeca) 17.1
age of empires
« : 13 Mart 2015, 21:38:27 »
merhaba arkadaşlar.

age of empires serisi yazılım yükleyicide ne diye geçiyor? aradım ama bulamadım.

Çevrimdışı Fitilli Daniyal

  • Kıdemli Penguen
  • ****
  • İleti: 740
    • /Anarzift
    • Dümen Dergi
  • Dağıtım: Linux Mint 20.1 Cinnamon
  • Masaüstü Ortamı: Gnome
  • Grafik Kartı: AMD R9 M265X - İntel HD Graphics 4600
  • İşlemci: İntel İ7 4720 HQ
Ynt: age of empires
« Yanıtla #1 : 13 Mart 2015, 22:14:30 »
Yok çünkü :)
Sorgulamaya başlayan bir bilgisayar kullanıcısının son durağı Linux'tur.

(Fitilli Daniyal için bknz: AMAT - İhsan Oktay Anar)

Çevrimdışı anterrabae

  • Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 54
  • Dağıtım: Mint (Rebbeca) 17.1
Ynt: age of empires
« Yanıtla #2 : 13 Mart 2015, 22:40:11 »
yüklenir sanırım ama bir türlü.

sims ve aem serilerini nereden yükleyebilirim sizce?

Çevrimdışı Fitilli Daniyal

  • Kıdemli Penguen
  • ****
  • İleti: 740
    • /Anarzift
    • Dümen Dergi
  • Dağıtım: Linux Mint 20.1 Cinnamon
  • Masaüstü Ortamı: Gnome
  • Grafik Kartı: AMD R9 M265X - İntel HD Graphics 4600
  • İşlemci: İntel İ7 4720 HQ
Ynt: age of empires
« Yanıtla #3 : 13 Mart 2015, 22:48:39 »
Normal Windows kurulum dosyalarını indirip PlayOnLinux adlı yazılımla kurabilirsiniz. Stabil olarak çalışacaklarını ümit ediyorum. Wine ile kurmayın PlayOnLinux ile kurun, eksik bileşenleri kendisi yükleyecektir.
Sorgulamaya başlayan bir bilgisayar kullanıcısının son durağı Linux'tur.

(Fitilli Daniyal için bknz: AMAT - İhsan Oktay Anar)