Merhabalar, Elementary OS Luna sistemini kurdum dün. Türkiye forumunu bulamasam da konuyu açmak için olması gereken yerdeyim sanırım. Her neyse, sadade geleyim.
Sistemi kurduğumdan beri fan hızı bir an olsun azalmadı. Windows'ta art arda Autocad, Photoshop, Battlefield açmışım gibi çok hızlı bir şekilde dönüyor fan. Termal macunu yeni temizledim keza fanı da öyle. İntel i5 işlemcili bir bilgisayar kullanıyorum, Linux konusunda biraz da acemi sayılırım. Fan seviyesini nasıl düşürebilirim, tüm bu sorun saadece 1 program açıkken oluyor.