Gönderen Konu: Dota 2 hatası.  (Okunma sayısı 6606 defa)

Çevrimdışı exlem

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 5
  • Dağıtım: Linux Mint 17.1 Rebecca
Dota 2 hatası.
« : 29 Mart 2015, 04:16:47 »
Arkadaşlar 1 hafta kadar önce linux mint 17.1 Cinnamon sürümü kurdum. Dota 2'yi indirdim ve oyuna girmeye çalıştığımda bu hatayı veriyor ben çözemedim.  Daha önce başına gelmiş olan veya ne yapmamı bilen birisi varsa, yardım edebilirse sevinirim.

Alıntı
This application requires either the GL_EXT_texture_compression_s3tc, or the GL_EXT_textuure_compression_dxt1 + GL_ANGLE_texture_compression_dxt3 + GL_ANGLE_texture_compression_dxt5 OpenGL extensions, Please install S3TC texture support.

Düzenleme: İmla ve alıntı etiketi
« Son Düzenleme: 12 Haziran 2015, 10:37:01 Gönderen: Reddet »

Çevrimdışı Genizcil_N

  • Forum Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 1976
  • Dağıtım: Linux Mint 20
  • Masaüstü Ortamı: Mate
Ynt: Dota 2 hatası.
« Yanıtla #1 : 29 Mart 2015, 13:28:06 »
Konudaki çıktıları paylaşır mısınız? http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=2738.0

Çevrimdışı exlem

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 5
  • Dağıtım: Linux Mint 17.1 Rebecca
Ynt: Dota 2 hatası.
« Yanıtla #2 : 29 Mart 2015, 13:38:14 »
Kod: [Seç]
3.13.0-37-generic x86_64
Kod: [Seç]
Graphics:  Card: Advanced Micro Devices [AMD/ATI] RV620/M82 [Mobility Radeon HD 3450/3470]
           X.Org: 1.15.1 drivers: ati,radeon (unloaded: fbdev,vesa) Resolution: 1600x900@60.2hz
           GLX Renderer: Gallium 0.4 on AMD RV620 GLX Version: 3.0 Mesa 10.6.0-devel (git-72b06fb 2015-03-28 trusty-oibaf-ppa)

Kod: [Seç]
direct rendering: Yes
    GLX_MESA_multithread_makecurrent, GLX_MESA_query_renderer,
    GLX_MESA_multithread_makecurrent, GLX_MESA_query_renderer,
OpenGL renderer string: Gallium 0.4 on AMD RV620
    GL_NV_conditional_render, GL_NV_depth_clamp, GL_NV_packed_depth_stencil,
    GL_NV_conditional_render, GL_NV_depth_clamp, GL_NV_fog_distance,
    GL_OES_element_index_uint, GL_OES_fbo_render_mipmap,

Kod: [Seç]
01:00.0 VGA compatible controller: Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI] RV620/M82 [Mobility Radeon HD 3450/3470]
Kod: [Seç]
Screen 0: minimum 320 x 200, current 1600 x 900, maximum 8192 x 8192
VGA-0 disconnected (normal left inverted right x axis y axis)
LVDS connected 1600x900+0+0 (normal left inverted right x axis y axis) 0mm x 0mm
   1600x900       60.2*+
   1440x900       59.9 
   1280x854       59.9 
   1280x800       59.8 
   1280x720       59.9 
   1152x768       59.8 
   1024x768       59.9 
   800x600        59.9 
   848x480        59.7 
   720x480        59.7 
   640x480        59.4 
HDMI-0 disconnected (normal left inverted right x axis y axis)

Kod: [Seç]
cat: /etc/X11/xorg.conf: Böyle bir dosya ya da dizin yokSırası ile bu çıktıları verdi.

Çevrimdışı Genizcil_N

  • Forum Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 1976
  • Dağıtım: Linux Mint 20
  • Masaüstü Ortamı: Mate
Ynt: Dota 2 hatası.
« Yanıtla #3 : 29 Mart 2015, 14:44:49 »
Uçbirimde şu komutları verdikten sonra tekrar dener misiniz?
Kod: [Seç]
sudo apt-get install libtxc-dxtn-s2tc0:i386
Kod: [Seç]
force_s3tc_enable=true steamKaynak

Çevrimdışı exlem

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 5
  • Dağıtım: Linux Mint 17.1 Rebecca
Ynt: Dota 2 hatası.
« Yanıtla #4 : 29 Mart 2015, 15:22:03 »
Çok teşekkürler force_s3tc_enable=true steam kodunu yazınca giriş yapabildim. Fakat her seferinde bu kodla girmem gerekiyor bu kodun kalıcı olması için ne yapmam gerekiyor acaba?

Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
Ynt: Dota 2 hatası.
« Yanıtla #5 : 29 Mart 2015, 17:00:19 »
Aşağıdaki komut ile steam başlatıcı dosyasını açınız.
(Mate masaüstü için gedit yerine pluma yazınız.)

Kod: [Seç]
sudo gedit /usr/share/applications/steam.desktop
Açılan dosyada aşağıdaki satırı bulup,

Kod: [Seç]
Exec=/usr/bin/steam %U
aşağıdaki şekilde değiştiriniz ve dosyayı kaydediniz.

Exec=env /force_s3tc_enable=true usr/bin/steam %U

Kod: [Seç]
Exec=env force_s3tc_enable=true /usr/bin/steam %U
« Son Düzenleme: 29 Mart 2015, 20:02:33 Gönderen: Butterfly »
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]

Çevrimdışı exlem

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 5
  • Dağıtım: Linux Mint 17.1 Rebecca
Ynt: Dota 2 hatası.
« Yanıtla #6 : 29 Mart 2015, 19:17:41 »
Maalesef olmadı, tekrar aynı hatayı verdi uçbirimden
Kod: [Seç]
force_s3tc_enable=true steam kodunu yazdıktan sonra steam ve oyuna girdim.

Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
Ynt: Dota 2 hatası.
« Yanıtla #7 : 29 Mart 2015, 20:03:29 »
Başlatıcı dosyası için ufak bir düzenleme yaptım, dosyayı tekrar düzenleyip deneyebilirsiniz.
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]

Çevrimdışı exlem

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 5
  • Dağıtım: Linux Mint 17.1 Rebecca
Ynt: Dota 2 hatası.
« Yanıtla #8 : 29 Mart 2015, 20:13:26 »
Maalesef yine olmadı, ben kodu yazarakta girebilirim sıkıntı değil eğer bir çözümü yoksa oyun içinde herhangi bir hata vermiyor.

Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
Ynt: Dota 2 hatası.
« Yanıtla #9 : 30 Mart 2015, 12:25:06 »
Metin düzenleyiciyi açınız ve aşağıdaki satırı kopyalayıp yapıştırınız.

Kod: [Seç]
force_s3tc_enable=true steam
Dosyayı istediğiniz bir isim ile istediğiniz bir dizine kaydediniz.
Sonra oluşturulan dosyaya sağ tıklayıp Özellikleri açınız ve İzinler bölümünden çalıştırma izni veriniz.

Masaüstüne sağ tıklayıp "Burada yeni bir başlatıcı oluştur..." seçeneğini seçiniz.
Gözat (Browse) kısmından oluşturduğunuz dosyayı seçiniz ve bir isim belirleyiniz.
Aşağıdaki dizinden de simge atayabilirsiniz.
Kod: [Seç]
/usr/share/icons/Mint-X/apps/48/steam.png
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]