Canonical bir ara Ubuntu Edge adında bir telefon üretmek için kolları sıvamıştı. Hatta bir bağış fonu kurulmuş, bu bağır fonuna 600 dolar bağışlayanlara hediye olarak birer telefon vereceklerdi. Fakat belirlenen tarihe kadar belirlenen meblağ toplanamadığı için proje sekteye uğradı. Şu an ne yapacaklarını bilmiyorum, ama telefon çok şık ve üstündü.