Linux Mint Türkiye
Hoşgeldiniz
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
kayıt olun
.
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz
Haberler:
Linux Mint Türkiye Arşiv olarak kullanıma açılmıştır. Aktif olarak destek verilmemektedir.
Ana Sayfa
Yardım
Giriş Yap
Kayıt Ol
Linux Mint Türkiye
»
Linux Mint Destek
»
Genel
»
MASAÜSTÜNDEKİ BİLGİSAYAR SİMGESİ
« önceki
sonraki »
Yazdır
Sayfa:
1
[
2
]
Aşağı git
Gönderen
Konu: MASAÜSTÜNDEKİ BİLGİSAYAR SİMGESİ (Okunma sayısı 13219 defa)
ibrahimt
Yeni Penguen
İleti: 97
Dağıtım: LM 17.3 Rosa
Masaüstü Ortamı: Cinnamon x64
Grafik Kartı: intel Hd Graphic
İşlemci: İntel G2020
Ynt: MASAÜSTÜNDEKİ BİLGİSAYAR SİMGESİ
«
Yanıtla #15 :
10 Nisan 2014, 23:41:41 »
_disk adlı programda hdd bölümleri şu şekilde oluşmuş belki faydası olur. Genişletilmiş bölüm ve dosya sistemi var 76 gb lık
2 yer görünüyor normal mi acaba.
Kayıtlı
dlyalcin
Penguen
İleti: 296
Dağıtım: Qiana
Ynt: MASAÜSTÜNDEKİ BİLGİSAYAR SİMGESİ
«
Yanıtla #16 :
11 Nisan 2014, 00:23:06 »
Xp kullanırken de Mint' deki dosyalarınıza bağlanabiliyor musunuz?
Kayıtlı
Danny
Proje Sorumlusu
Guru
İleti: 2046
Nihilist
Dağıtım: Linux Mint
Masaüstü Ortamı: Cinnamon
Grafik Kartı: Intel HD 620
İşlemci: Intel i7 - 7500U
Ynt: MASAÜSTÜNDEKİ BİLGİSAYAR SİMGESİ
«
Yanıtla #17 :
11 Nisan 2014, 00:45:09 »
Alıntı yapılan: dlyalcin - 11 Nisan 2014, 00:23:06
Xp kullanırken de Mint' deki dosyalarınıza bağlanabiliyor musunuz?
XP, 7-8 farketmiyor hepsi aynı dosya sistemini kullanıyorlar, yani bağlanabiliyor.
Kayıtlı
Gelip sağ yanağımdan öptü. Dindar değildim ama sol yanağımı da çevirmek istedim o an...
Yazdır
Sayfa:
1
[
2
]
Yukarı git
« önceki
sonraki »
Linux Mint Türkiye
»
Linux Mint Destek
»
Genel
»
MASAÜSTÜNDEKİ BİLGİSAYAR SİMGESİ