Gönderen Konu: Komut Yazımı Hakkında  (Okunma sayısı 3400 defa)

Çevrimdışı dlyalcin

  • Penguen
  • ***
  • İleti: 296
  • Dağıtım: Qiana
Komut Yazımı Hakkında
« : 09 Nisan 2014, 22:07:59 »
Terminalde komutları yazarken bazıları birleşik, bazıları ayrı yazılıyor. Öğrenme kolaylığı açısından bunların birleşik, ayrı yazımıyla ilgili bir standardı var mı yoksa bunları o halleriyle mi öğrenmemiz gerekiyor? Bir de komut yazma ile ilgili şu an aklıma gelmediği için soramadığım başka ayrıntılar, püf noktaları, dikkat edilecek hususlar var mı