Terminalde komutları yazarken bazıları birleşik, bazıları ayrı yazılıyor. Öğrenme kolaylığı açısından bunların birleşik, ayrı yazımıyla ilgili bir standardı var mı yoksa bunları o halleriyle mi öğrenmemiz gerekiyor? Bir de komut yazma ile ilgili şu an aklıma gelmediği için soramadığım başka ayrıntılar, püf noktaları, dikkat edilecek hususlar var mı