[member=1725]mrhappyshadow[/member], siz benzer biçimde birden fazla konu açar ve gelecek cevapları beklemeyip peşpeşe ileti gönderirseniz uyarı yapılması normal bir durum olur. Kimsenin kimseye öfkelendiği de yok, bu sizin yanlış çıkarımınız sadece. Forumda çözüldü etiketini sadece çözülen konulara ekliyoruz, bu sebeple ilk iletideki etiket düzenlenmiştir.
Oyun oynamama karaı aldığınız için konunun açık kalmasının bir anlamı da kalmadı. Bu sebeple konu kilitlenmiştir.
Ayrıca yasak olmasına rağmen açtığınız diğer hesap olan [member=1737]SarıPengu[/member] silinmiştir. Lütfen forum kurallarına uymaya özen gösteriniz.