Gönderen Konu: Android ve güvenlik hakkında birkaç soru  (Okunma sayısı 8684 defa)

Çevrimdışı meda

  • Penguen
  • ***
  • İleti: 408
  • Dağıtım: Manjaro-Lysia 20.0 X64 KDE
  • Masaüstü Ortamı: KDE
  • Grafik Kartı: GT 940MX
  • İşlemci: İ7 7500U
Ynt: Android ve güvenlik hakkında birkaç soru
« Yanıtla #15 : 18 Ağustos 2015, 00:32:41 »
İşlemci mimarisi ve anakart destekliyorsa oluyor sadece Android recovery yerine BİOS gibi birşey yükleyip yapılabiliyor. Mesela Reeder bazı modellerde bu dönüşüm yapılabiliyor.
"BEDAVA Bedava yaşıyoruz, bedava;Hava bedava, bulut bedava;Dere tepe bedava;Yağmur çamur bedava;Otomobillerin dışı,Sinemaların kapısı,Camekanlar bedava;Peynir ekmek değil amaAcı su bedava;Kelle fiyatına hürriyet,Esirlik bedava;Bedava yaşıyoruz, bedava.
                   Orhan VELİ"