Linux Mint Türkiye
Hoşgeldiniz
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
kayıt olun
.
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz
Haberler:
Linux Mint Türkiye Arşiv olarak kullanıma açılmıştır. Aktif olarak destek verilmemektedir.
Ana Sayfa
Yardım
Giriş Yap
Kayıt Ol
Linux Mint Türkiye
»
Diğer
»
Konu Dışı
»
Android ve güvenlik hakkında birkaç soru
« önceki
sonraki »
Yazdır
Sayfa:
1
[
2
]
Aşağı git
Gönderen
Konu: Android ve güvenlik hakkında birkaç soru (Okunma sayısı 8684 defa)
meda
Penguen
İleti: 408
Dağıtım: Manjaro-Lysia 20.0 X64 KDE
Masaüstü Ortamı: KDE
Grafik Kartı: GT 940MX
İşlemci: İ7 7500U
Ynt: Android ve güvenlik hakkında birkaç soru
«
Yanıtla #15 :
18 Ağustos 2015, 00:32:41 »
İşlemci mimarisi ve anakart destekliyorsa oluyor sadece Android recovery yerine BİOS gibi birşey yükleyip yapılabiliyor. Mesela Reeder bazı modellerde bu dönüşüm yapılabiliyor.
Kayıtlı
"BEDAVA Bedava yaşıyoruz, bedava;Hava bedava, bulut bedava;Dere tepe bedava;Yağmur çamur bedava;Otomobillerin dışı,Sinemaların kapısı,Camekanlar bedava;Peynir ekmek değil amaAcı su bedava;Kelle fiyatına hürriyet,Esirlik bedava;Bedava yaşıyoruz, bedava.
Orhan VELİ"
Yazdır
Sayfa:
1
[
2
]
Yukarı git
« önceki
sonraki »
Linux Mint Türkiye
»
Diğer
»
Konu Dışı
»
Android ve güvenlik hakkında birkaç soru