Belki beni ilgilendirmez ama tam olarak kimden kaçmaya çalışıyorsunuz? Phorm'dan mı?
Aslında ben internetin özgür olmasından yanayım, biraz da takıntılıyım , bizi talkip ettikleri izledikleri ve fişledikleri bir gerçek ,bunu önlemek istiyorum , bu yüzden internette anonim olmak istiyorum. Bunun yollarını arıyorum, bazı önlemler aldım , ama daha fazlası lazım bana .
İnternette gerçek adımı hiç bir yerde kullanmıyorum (İşletim sistemi kullanıcı adım bile gerçek ismim değil )
Web cam ı kapattım (gerçi linux da sorun olmaz ama )
Windowstan kurtuldum .
Google dan kurtulmaya çalışıyorum, diğer muadillerini deniyorum daha test süreci bitmedi (duck duck go gibi .)
Tor ağı hakkında biraz daha araştırma yapmam lazım.
Tails yeni duydum arastırmam lazım .
mail konusuna açıklık getiremedim daha (google yada diğerleri güvenli değil stabil ve güvenli bir mail sağlayıcısı bulamadım . )
İnternet konusunda da önlem almak istiyorum. vpn kullanmaya başladım, (vpn ne kadar güvenli onuda araştırmam lazım ) proxy duydum ama tam olarak nasıl çalıştığını anlamadım .
Dediğim gibi vpn dışında internette güvenle ve gizlilikle dolaşmak için (arkamada hiç bir iz bırakmamak takip edilmemek anonim olmak için ) yapmam gereken başka ne var .