Odin yazılımını yüklemek istiyorum,yazılım linux için mevcut değil.
Bu yazılımı Linux'a wine ile kurdum, sormak istediğim düzgün çalışır mı acaba, sonuçta düzgün çalışmazsa yada takılma vs sıkıntı olursa, telefon yanar, bundan korkuyorum. Programı denemeye cesaret edemedim , yada Virtual box ile kurulan Windows üzerinden odin'i çalıştırabilirim ama yine dediğim gibi en ufak bir takılma yada donma yaşarsa sanal makine, telefon yanar
Birde heimdall diye bir program varmış, Odin in muadli peki Odin'de yapılan her işlemi heimdalldan da yapabilir miyim ? heimdall nasıl kullanılır.
Bu konuda ne fikriniz var ? Ne düşünüyorsunuz ? Ne yapmalıyım ?