Hayır, sadece boot etmeyi düşünmüyorum. Direk Flash belleğe kuracağım sistemi. Böyleliklere değişikliklerim kaydolmuş olacak. [member=49]ertancetin[/member]
Sadece bir tane flash belleğim var, o da aslında kart okuyucuya takılmış class 10 hafıza kartı. Dvd alıp, isosunu dvdye yazıp, sonra flash belleğe kurabilirim aslında. Ben bir deneyeyim onu. [member=9]karakartala[/member]
Teşekkürler cevaplar için.
: )
düzemleme: imlâ.