...Bilgisayarı içerden kapattığım zaman...
İçerden kapatmak derken kastettiğiniz şey nedir? Menüden mi kapatıyorsunuz? Grub ekranında kurtarma kipini(recovery mode) seçtiğinizde de sorun yaşanıyor mu? Sisteme ulaştığınızda
dmesg komutunun çıktısını paste2.org bir siteden paylaşabilir misiniz?
Grub ekranının görünmemesi için önce aşağıdaki komutla Grub yapılandırma dosyasını açın.
(Not : Mate masaüstü için gedit yerine pluma,
KDE masaüstü için kate ya da kwrite,
XFCE masaüstü için mousepad yada gedit,
LXDE masaüstü için leafpad yazmayı deneyiniz.
Gnome, Cinnamon, Unity masaüstleri için gedit kullanılacak.)
sudo gedit /etc/default/grub GRUB_TIMEOUT satırını aşağıdaki şekilde düzenleyip kaydedin. (Görünmesini istemediğiniz için 0 yazıyoruz.)
GRUB_TIMEOUT=0