Forumda uzaktan yardım istemek yasak, bu hususlarla ilgili önce forum kurallarını okuyunuz.
ISO dosyasını USB belleğe yazdırma ile ilgili aşağıdaki konuyu inceleyiniz.
http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=3522.msg22440#msg22440
Eğer bu konu başlığı ile alakası olmayacak farklı sorularınız varsa yeni konu açabilirsiniz. Forumda aynı konu başlığı altında bir fazla soru/sorun hakkında konuşmuyoruz.
Kurulumdan sonra [member=1]Danny[/member]'nin istediği ve aşağıdaki komutun çıktısını paylaşırsanız sisteminizde kurulum sonrası ne yapılması gerektiği hakkında konuşabiliriz.
CTRL+ALT+T tuşlarına birlikte basarak uçbirimi açınız (Menü => Donatılardan da uçbirime ulaşabilirsiniz).
Çıktısı istenen komutları sırasıyla kopyalayıp sağ tık ile uçbirime yapıştırınız ve giriş (enter) tuşu ile komutu çalıştırınız.
Bu komutlar bazı çıktılar üretecek, işte bu bu çıktıları bizimle paylaşmanız gerekiyor.
Bu şekilde sisteminiz hakkında bilgi sahibi olabileceğiz.
Lütfen ekran görüntüsü paylaşmak yerine uçbirimdeki çıktıyı kopyalayıp foruma yapıştırınız.
inxi -Fxz
Not: Linux tarafında genellikle Windows tarafından alışık olunan çipset sürücülerini kurmak gerekmez. Çoğu kablosuz ağ sürücüsü otomatik olarak tanınabilir, eğer bağlantı sorunları yaşanırsa ufak düzenlemeler yapılması gerekebilir.
[Rehber] Linux Mint Resimli Kurulum Rehberi