Gönderen Konu: Linux Mint 17.2 64 bit 2010 yapımı bilgisayara kurulabilir mi?  (Okunma sayısı 2363 defa)

Çevrimdışı emincan

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 2
Konuyu yanlış yerde açtıysam özür dilerim.

Linux Mint 17.2 64 bit 2010 yapımı bilgisayara kurulabilir mi?


Düzenleme: Konu başlığındaki metin içeriğe eklendi.
« Son Düzenleme: 26 Eylül 2015, 14:41:16 Gönderen: Butterfly »

Çevrimdışı Reddet

  • Forum Sorumlusu
  • Kıdemli Penguen
  • *****
  • İleti: 992
    • Opyon Yazılım
  • Dağıtım: Linux Mint 19.3 Tricia
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon
Sisteminiz hakkında biraz bilgi verseydiniz iyi olurdu
Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler
Adaletin olmadığı yerde anarşi başlar..

Çevrimdışı emincan

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 2
Intel core i3 380m  3 gb ram   ati radeon hd5650

Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
Bu sisteme Linux Mint'in herhangi bir sürümünü rahatlıkla kurabilirsiniz.

http://www.linuxmint.com/release.php?id=25

https://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=4.0
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]