Merhaba arkadaşlar, konunun linux ile alakası yok ama sizlere danışmak istiyorum belki bilen birisi vardır diye. Ben üniversite öğrencisiyim ve tek kaldığım evime birkaç ay önce 2 yıl taahhütlü TTNET internet bağlattım. Ancak her ay faturaların sözleşmede ki miktardan daha yüksek gelmesi nedeniyle abonelik iptali yapmak istiyorum ancak bununda ücreti varmış. Ücret ödemeden üyelik iptali yaptıran var mı aranızda, veya önerebileceğiniz başka bir yol biliyor musunuz?