Merhaba,
Kurulum için gerekli her şeyi yaptım ve kurulumu tamamlamak üzere iken şu hata ile karşılaştım.
Nasıl çözebileceğim hakkında fikri olan var mı ?
Hata:
[Errno 5] Input/output error
Bu sorun, genellikle hatalı bir CD/DVD sürücüsü ya da sabit sürücünüz yüzünden oluşur. CD/DVD'yi temizlemek, daha yavaş bir hızda yeniden yazdırmak, sürücünüzün merceğini temizlemek, sabit sürücünüzün eski olup olmadığını ya da değiştirilmesi gerekip gerekmediğini denetlemek veya bilgisayarınızı daha serin bir ortama taşımak sorunu giderebilir.