Arkadaşlar merhaba,
Foruma kurulum ile ilgili sıkıntı yaşamak istemediğim için kayıt oldum, sorularım var.
Legacy bios kullanıyorum, laptopum hp 4540s. Şuan windows 7 kullanıyorum, yanında linux mint kuracağım. Yanına derken C windows, D yedek, E linux şeklinde olacak. İnternetten epey bi makale okudum, ancak legacy bios için hangisi doğru anlayamadım.
Kurulumda something else diyip / , /home , /boot , şeklinde ayarlayacağım buraya kadar tamam ancak sonrasında açılışta hangi işletim sisteminin açılması gerektiğini soracak mı? Kısaca kurulum yaptıktan sonra hangi işlemleri yapmam gerekiyor yardımcı olabilirseniz sevinirim. Lütfen sitedeki konulardan birinin linkini vermeyin, hepsini okudum, cevap bulamadığım için konu açma gereği duydum.
Teşekkürler