Mate i denesen daha iyi olur bence. Xfce cinnamon dan sonra aşırı basit gelir. Ben manjaroya geçtim onda Xfce ve KDE iso kalıpları ile geliyor. Makinem eski olduğu için haliyle Xfce olanı seçmek zorunda kaldım. Xfce kötü değil ama biraz makyajlanması gerekiyor. LM'deki hazır hali win98 arayüzü gibi.
Nedense Mate bana itici geldi. Aslında Cinnamon'dan sonra aşırı basit gelmesi benim işime daha çok yarar çünkü en azından iyice pişeyim, sonra Cinnamon'a ve belki de başka bir dağıtıma geçerim.
Manjaro benim çok ilgimi çekiyor fakat cesaret edemedim bir türlü. Sanırım benim gibi acemilere pek hitap etmiyor, öyle mi? Siz memnun musunuz? Türkçe durumu nasıl ve Mint'e göre daha stabil ve sorunsuz mu?
İki gün önce bir DVD'ye Debian yükledim, kurmadım. Belki de kurmam. Debian'a da ilgim var nedense ama Manjaro kadar yok.
Ek bir soru daha: En stabil, sorunsuz, performanslı, hızlı dağıtım hangisi?