windows 8.1 in yanına linux mint 7.2 kurdum. bilgisayarı açtığımda grub ekranından windowsu seçince siyah ekran içinde "BootSector Write!! VIRUS : Continue (Y/N)?" yazısı çıkıyor. Y harfine basarsam giriyor ama bazen yazı çıkmıyor sadece siyah ekranda kalıyor, yine y harfine basarsam giriyor. Sorum şu; Y harfine basmadan direk windowsa girmesi için ne yapmalıyım?