[member=2504]narcicegi[/member], mesajlarınıza forumla ilgisi olmayan konular eklemeyiniz. Mesajlarınızdaki bu kısımlar düzenlenmiştir.
ISO dosyasını indiremedeikten sonra böyle bir mesaj göndermenin anlamı yok sanırım. Eğer ISO dosyasını indirirseniz USB belleğe Unetbootin ile yazdırabilirsiniz.
Linux Mint'i internet bağlantısız kurabilirsiniz ve kullanabilirsiniz, zaten genel olarak kullanılan pek çok uygulama hazır geliyor.